کد خبر: ۱۱۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
امام جمعه شهرستان سقز گفت: مزدوران ضد انقلاب، دشمنان اسلام و نظام، جیره‌خوار و نوکر حلقه‌ به‌گوش آمریکا و اسرائیل هستند که تنها برای چند هزار تومان پول و چند دلار، شرافت و ناموس خود را می‌فروشند.

ماموستا سید‌حسین حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سقز، ضمن محکوم‌کردن شهادت مظلومانه 3 تن از رزمندگان سپاه پاسداران استان کردستان توسط عوامل ضد‌انقلاب اظهار داشت: این واقعه دردناک در این روزهای ماه مبارک رمضان مایه تألم و تأثر شد.

وی افزود: مزدوران ضد انقلاب، دشمنان اسلام و نظام، جیره‌خوار و نوکر حلقه‌ به‌گوش آمریکا و اسرائیل هستند که تنها برای چند هزار تومان پول و چند دلار، شرافت و ناموس خود را می‌فروشند.

امام جمعه شهرستان سقز با بیان اینکه انسان مسلمان هیچ‌گاه دست به چنین اقدامات غیر‌انسانی و غیراسلامی نمی‌زند، تصریح کرد: به شهادت رساندن نیروهای خدوم در ماه مبارک رمضان آخر، حرکتی ناجوانمردانه، وحشیانه و شیطانی است.

وی با بیان اینکه این شهادت نشان از تلاش‌های شبانه رزمندگان اسلام در حفظ و حراست از امنیت ایران اسلامی دارد، اظهار کرد: تحرکات ضدانقلاب، ضرورت هوشیاری بیشتر و آمادگی کامل در مقابل اقدامات تروریستی ایادی استکبار جهانی را بیش از پیش نمایان‌ می‌سازد.

ماموستا حسینی با بیان اینکه ضد‌انقلاب به‌دنبال تفرقه و اختلاف میان مسلمان شیعه و سنی و برهم زدن امنیت و آسایش کنونی در کشور و استان‌های مرزی کشور است، گفت: نفرت مردم انقلابی و مرزدار کردستان از گروهک‌های ضد‌انقلاب و جنایت‌های بی‌شرمانه آنان، روز به روز بیشتر و عمیق‌تر می‌‌شود.

امام جمعه شهرستان سقز یادآور شد: امنیت کنونی در استان مرزی کردستان به‌راحتی به دست نیامده بنابراین ضرورت دارد همه مسئولان و دلسوزان نظام دست در دست هم و با تعامل و همکاری مردم ولایت‌مدار و دوست‌دار نظام اسلامی در راستای تداوم این امنیت گام بردارند.

انتهای پیام/490/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار